SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Základy marketingu

Základy marketingu
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA

EAN: 9788027109548

Výrobní číslo: 9788024758695

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?

Cena od 229 Kč - 305 Kč v 3 obchodech

Obchody, které prodávají Základy marketingu

Palmknihy
Základy marketingu

+ zobraz další varianty

Do obchoduPalmknihy

305 Kčskladem

Palmknihy

PompoDo obchoduPompo

302 Kčdoba dodání neznámá

Pompo

  • Historie ceny Základy marketingu

Zobrazit historii ceny Základy marketingu

Historie nejnižsí ceny Základy marketingu. Porovnání obchodů, které prodávají Základy marketingu.

  • Související položky