Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Výrobce: C.H.Beck
EAN: 9788074005855
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v oblastech ryze ekonomických, ale i ve státní správě a v různých zájmových sdruženích. Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a systematickým způsobem seznamuje čtenáře s metodami a technikami sběru marketingových dat. Klíčová část se zabývá metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Je ukázáno, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Jsou také přiblíženy základní principy pro vytvoření dotazníku, jsou uvedeny typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace res
Parametry
Autor | Radek Tahal |
Jazyk | český |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 112 |
Rok vydania | 2015 |
Rok vydání | Rok vydání |
Žánr | Žánr |
Cena od 289 Kč - 290 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Zobrazit historii ceny Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Historie nejnižsí ceny Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal. Porovnání obchodů, které prodávají Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal.
Otíková čítankaMFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP KoníčcObżúbené babičkine zákuskySamolepková knížka VesmírČeský Krumlov - Město mystické růžeKřivohlavý Jaro Jak zvládat depresiMickey Mouse - Maluj vodouStudio1+1 Procvičovací sešit z matematAkim Omalovánky A5 - Krtek a školaKusánský Mikuláš O čem je vědaEncyklopedie ústavního právaVelké případy kpt. Černé 1 - Čas nedob