Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500521
Výrobní číslo: 9788087500521
eBook: Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Parametry
Autor | Lenka Harantová |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | VERBUM Publishing |
Počet stran | 154 |
Rok vydání | 2014 |
Žánr | Odborná |
Cena od 55 Kč - 69 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty - Lenka Harantová - e-kniha.
Emoční balast
- Alasko CarlThe Girl on the Train - Paula HawkinsKrtek a motýl - Omalovánky / ObkreslovMuž, který si pletl manželku s kloboukPsáno na vodu palbou kulometnou II - JNevídaní akademikové - Úžasná zeměplocVelké dějiny zemí Koruny české VII.Hudební omalovánky
- neuvedenEtnické komunity - Romové (Slovensky, Nebezpečné známosti - CD mp3 ( čte V. A Legacy of Spies - Le Carré JohnKarl Hermann Frank (1898-1946)