Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, kolektiv, Pavel Horňák
Výrobce: Grada publishing
Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde!
Parametry
Autor | Olga Jurášková |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | Grada |
Počet stran | 272 |
Rok vydání | 2012 |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Odborná |
Cena 297 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, kolektiv, Pavel Horňák
Zobrazit historii ceny Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, kolektiv, Pavel Horňák
Historie nejnižsí ceny Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, kolektiv, Pavel Horňák. Porovnání obchodů, které prodávají Velký slovník marketingových komunikací - Olga Jurášková, kolektiv, Pavel Horňák.
The Book With No Pictures - Novak BenjVeselí prváciSprávná pětka 9. dobrodružství Na vandLéto s KáťouThe Hobbit - John Ronald Reuel TolkienBrontëová Emily: Jane EyreHawking Stephen W.: My Brief HistoryVanity Fair: A Novel without a heroOtíková čítankaPasst schon! 1. Němčina pro SŠ - UčebnPittnerová Vlasta Trnitou cestouZaklínač IV. - Čas opovržení
- S