TYLL LADISLAV Podniková strategie
Výrobce: C.H.Beck
EAN: 9788074005077
Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu.. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím. Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty. Text je rozdělen do 10 kapitol: 1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podnik
Parametry
Autor | Ladislav Tyll |
Jazyk | český |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 304 |
Rok vydania | 2014 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena od 618 Kč - 650 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají TYLL LADISLAV Podniková strategie
Zobrazit historii ceny TYLL LADISLAV Podniková strategie
Historie nejnižsí ceny TYLL LADISLAV Podniková strategie. Porovnání obchodů, které prodávají TYLL LADISLAV Podniková strategie.