The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott
Výrobce: John Wiley & Sons
EAN: 9781119854289
The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson knows that it takes a lot more than the \'next big thing.\' The New Rules of Marketing & PR is an international bestseller with more than 375,000 copies sold in twenty-nine languages. In the latest edition of this pioneering guide to the future of marketing, you\'ll get a step-by-step action plan for leveraging the power of the latest approaches to generating atte The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott od authora David Meerman Scott a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | David Meerman Scott |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 480 |
Rok vydania | 2022 |
Rok vydání | Rok vydání |
Cena 833 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott
Zobrazit historii ceny The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott
Historie nejnižsí ceny The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott. Porovnání obchodů, které prodávají The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott.
Pod hladinou - Samolepková knížka
Jak zvládnout syndrom vyhoření - NajděDeník našeho děťátka KKWhistle in the Dark - Healeyová EmmaDůkazy beze slov I. - Nelsen Roger B.Psáno na vodu palbou kulometnou II - JWhiskey in a Teacup - Witherspoon ReesMária MagdalénaCarter Chris: Dvojitý křížMetodický průvodce k učebnici Hudební Dinosauří vejce 12ks/krab.České ženy: vzdělání, partnerství, rep