Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo VW, Audi, Seat, Škoda 1.8/2.0 TFSi/TSi turbo K03/K04 - diskuze
Výrobce: Forge Motorsport
Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo VW, Audi, Seat, Škoda 1.8/2.0 TFSi/TSi turbo K03/K04. poznámka: určena pro první a druhou generaci motorů TFSi/TSi.
Tepelná izolace je určena k ochraně a zlepšení výkonu turbodmychadla a eliminaci sálavého tepla. Navržena pro použití v nejnáročnějších podmínkách k ochraně motorových součástí. • Nýty z nerezové oceli. • Spojovací prvky z nerezové oceli. • Uhlíková tkanina vnější skořepiny. • Vnitřní jádro vyrobené z křemičitanu vápenatého a hořčíku. • Silikátová textilie s vysokou teplotou. Jedinečný design umožňuje rychlejší nástup turba, motoru umožňuje nasávání chladnějšího vzduchu. Izolace ztrácí během prvních několika tepelných cyklů flexibilitu, jakmile se materiál vytvrzuje, takže po namontování by se neměla běžně odstraňovat, protože jí pravděpodobně poškodíte. Její design udržuje teplo výfukových plynů na výfukové komoře mimo kompresní stranu tedy výtlačnou a nasávací, což má za následek nižší teplotu nasávaného vzduchu a tedy vyšší výkon. • Zvyšuje výkon. • Zmenšuje turbo díru. • Snižuje teplotu pod kapotou. • Prodlužuje životnost turbodmychladla. • Vysoká teplotní odolnost. Teplotní stabilita: - Vnitřní povrch: · maximální teplota: 1260°C (2300°F) · limit nepřetržitého používání: 1000°C (1832°F) - Vnější povrch: · limit přímého kontaktu: 982°C (18
Tepelná izolace je určena k ochraně a zlepšení výkonu turbodmychadla a eliminaci sálavého tepla. Navržena pro použití v nejnáročnějších podmínkách k ochraně motorových součástí. • Nýty z nerezové oceli. • Spojovací prvky z nerezové oceli. • Uhlíková tkanina vnější skořepiny. • Vnitřní jádro vyrobené z křemičitanu vápenatého a hořčíku. • Silikátová textilie s vysokou teplotou. Jedinečný design umožňuje rychlejší nástup turba, motoru umožňuje nasávání chladnějšího vzduchu. Izolace ztrácí během prvních několika tepelných cyklů flexibilitu, jakmile se materiál vytvrzuje, takže po namontování by se neměla běžně odstraňovat, protože jí pravděpodobně poškodíte. Její design udržuje teplo výfukových plynů na výfukové komoře mimo kompresní stranu tedy výtlačnou a nasávací, což má za následek nižší teplotu nasávaného vzduchu a tedy vyšší výkon. • Zvyšuje výkon. • Zmenšuje turbo díru. • Snižuje teplotu pod kapotou. • Prodlužuje životnost turbodmychladla. • Vysoká teplotní odolnost. Teplotní stabilita: - Vnitřní povrch: · maximální teplota: 1260°C (2300°F) · limit nepřetržitého používání: 1000°C (1832°F) - Vnější povrch: · limit přímého kontaktu: 982°C (18
Cena 6 114 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Tepelná izolace Forge Motorsport pro turbo VW, Audi, Seat, Škoda 1.8/2.0 TFSi/TSi turbo K03/K04
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Minerální vata ISOVER DOMO PLUS role
Emos Izolační páska PVC 15mm / 10m mod
GUMOASFALT SA 23 (5kg/bal.)
Reflexní páska 25 mm / 2m (12 ks)
Emos Izolační páska PVC 15mm / 10m zel
GUMOASFALT SA 12 (10kg/bal.)
Emos F61922
Emos F61511
PENETRAL ALP asfaltový lak penetrační
Emos Izolační páska PVC 19mm / 20m mod
Emos Izolační páska PVC 15mm / 10m žlu
PENETRAL ALP asfaltový lak penetrační
















Přidat dotaz