Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4)
Výrobce: ZRP
Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4).
- Zdvih: 94,00mm. - Průměr vrtání: 86,50mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 142,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 29,97mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,00mm x 87,00mm. - Poznámka: možnost objednat za příplatek šrouby ARP 625+ Cap Fasteners a ojnice Pro Series 817M40 Alloy-Steel. ZRP stroker kit pro Toyota motory 2JZ používá zdvih 94,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Váhový úbytek činí oproti sériové 4,5kg. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 3.4L s vrtáním 86,50mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice EN24, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series (Gas-porting). - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírac
více informací
- Zdvih: 94,00mm. - Průměr vrtání: 86,50mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 142,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 29,97mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,00mm x 87,00mm. - Poznámka: možnost objednat za příplatek šrouby ARP 625+ Cap Fasteners a ojnice Pro Series 817M40 Alloy-Steel. ZRP stroker kit pro Toyota motory 2JZ používá zdvih 94,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Váhový úbytek činí oproti sériové 4,5kg. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 3.4L s vrtáním 86,50mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice EN24, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series (Gas-porting). - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírac
více informací
Cena 152 424 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4)
Zobrazit historii ceny Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4)
Historie nejnižsí ceny Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4). Porovnání obchodů, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Supra Mk4 3.0 2JZ - vrtání 86,50mm - 9.0:1 (stroker 3.4).











