Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2)
Výrobce: ZRP
Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2).
- Zdvih: 93,00mm. - Průměr vrtání: 86,20mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 138,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 31,50mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,42mm x 87,00mm. ZRP stroker kit pro Toyota motory 3S-GTE používá zdvih 93,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 2.4L a vrtání 86,20mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
více informací
- Zdvih: 93,00mm. - Průměr vrtání: 86,20mm. - Kompresní poměr: 9.0:1. - Délka ojnice: 138,00mm. - Ojniční čep: 22,00mm. - CH: 31,50mm. - Řada ojnic: Heavy Duty. - Řada pístů: Diamond Series. - Typ klikové hřídele: kovaná OEM design. - Těsnění pod hlavu: 1,42mm x 87,00mm. ZRP stroker kit pro Toyota motory 3S-GTE používá zdvih 93,00mm, odlehčenou kovanou klikovou hřídel vyrobenou z precizního odlitku oceli 4340. Všechny klikové hřídele ZRP jsou obráběné na CNC strojích a jsou vyráběné pomocí nejmodernějších technologií jako je karbonitridace, Magnaflux, kuličkování nebo-li také brokování (Shot-Peening) k zajištění co nejvyšší kvality. V závislosti na velikosti vrtání je tento kit určen do objemu 2.4L a vrtání 86,20mm. Kit využívá zakázkové kované písty Diamond Series, ZRP kované ojnice, pístní čepy vyrobené ze slitiny 9310. Celý systém je plně vyvážený a připravený k instalaci. Stroker kit obsahuje: - Odlehčenou kovanou klikovou hřídel 4340. - Kované ojnice ZRP 4340 EN24T-817M40T Ι-Beam se šrouby ARP2000. - Kované písty Diamond Series. - Pístní čepy Heavy Duty. - Kompletní sadu pístních kroužků (vrchní, stírací..). - Závlačky pístních čepů.
více informací
Cena 80 686 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2)
Zobrazit historii ceny Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2)
Historie nejnižsí ceny Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2). Porovnání obchodů, které prodávají Stroker kit ZRP na Toyota Celica / MR2 2.0 16V 3S-GTE - vrtání 86,20mm - 8.9:1 (stroker 2.2).











