Strategie sociálních médií - Julie Atherton
Výrobce: Lingea
EAN: 9788075087157
Výrobní číslo: 9788075087157
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
oboustranné zapojení komunity,
řízení pověsti firmy,
přítomnost na těch správných kanálech,
využití influencerů k podnícení akt
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
oboustranné zapojení komunity,
řízení pověsti firmy,
přítomnost na těch správných kanálech,
využití influencerů k podnícení akt
Parametry
Autor | Julie Atherton |
ISBN | 978-80-7508-715-7 |
Jazyk | český; česky; Česky |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Nakladatelství; Lingea |
Počet stran | 272 |
Překlad | Martin Bednarski |
Rok vydania | 2022 |
Rok vydání | Rok vydání; 2022 |
Vazba | brožovaná |
Žánr | Žánr; Naučná |
Cena od 399 Kč - 590 Kč v 6 obchodech
Obchody, které prodávají Strategie sociálních médií - Julie Atherton
Zobrazit historii ceny Strategie sociálních médií - Julie Atherton
Historie nejnižsí ceny Strategie sociálních médií - Julie Atherton. Porovnání obchodů, které prodávají Strategie sociálních médií - Julie Atherton.
Typické dievčaProcvičování pravopisu - ČJ pro 4. ročKrtek a motýl - Omalovánky / ObkreslovDejiny Uhorska ako ich nepoznáte StratVelká knížka pro šikovné ruce
- Etnické komunity - Romové (Slovensky, Povídky 3Panoráma biologické a sociokulturní anVelitelé praporů SOS - Lášek RadanTučňák a polární zvířata - di Lorenzo Svět stínuSlnovratka