Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Výrobce: Lingea
EAN: 9788075087140
Výrobní číslo: 9788075087140
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejakt
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti. Tato kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie.
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Kniha mimo jiné obsahuje:
případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími
nejakt
Parametry
Autor | Simon Kingsnorth |
ISBN | 978-80-7508-714-0 |
Jazyk | český; česky; Česky |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Nakladatelství; Lingea |
Počet stran | 384 |
Překlad | Martin Bednarski |
Rok vydania | 2022 |
Rok vydání | Rok vydání; 2022 |
Vazba | brožovaná |
Žánr | Žánr; Naučná |
Cena od 399 Kč - 590 Kč v 6 obchodech
Obchody, které prodávají Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Zobrazit historii ceny Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth
Historie nejnižsí ceny Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth. Porovnání obchodů, které prodávají Strategie digitálního marketingu - Simon Kingsnorth.
Red Rising - Red Rising Trilogy 1 - BrSurprise Lovetoyset - sadaDůkazy beze slov I. - Nelsen Roger B.Snyder Timothy: The Road to Unfreedom Osho o ženáchPopelkaČeměřiceYankee candle Svíčka ve skleněné dóze Soudné sestry - Úžasná zeměplocha - 2 Little Lord Fauntleroy - Frances HodgsWilhelm TellVilma běží o život - Pažoutová Naďa