Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan
Výrobce: C. H. Beck
EAN: 9788074006937
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku.
V první kapitole je vysvětlen pojem „spotřební chování“ a jsou objasněny základní modely sledování spotřebního chování. V dalších kapitolách jsou pak podrobněji vysvětleny faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Samostatná kapitola podrobně přibližuje průběh kupního rozhodování spotřebitele, ale rovněž jeho ponákupní chování. V rámci této kapitoly jsou také vysvětleny například typy rozhodovacích procesů či tzv. adopce nových výrobků. Poslední, šestá kapitola je věnována otázce segmentace spotřebitelů; jsou popsány jednotlivé fáze procesu segmentace trhu a vysvětleny hlavní koncepty, metody a techniky tohoto procesu. Teoretické pasáže jsou vhodně doplněny aktuálními daty z rozsáhlého výzkumu společnosti MEDIAN.
Parametry
Autor | Jan Koudelka |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 384 |
Rok vydania | 2018 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 641 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan
Zobrazit historii ceny Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan
Historie nejnižsí ceny Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan. Porovnání obchodů, které prodávají Spotřebitelé a marketing - Koudelka Jan.