Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová
Výrobce: D&H
EAN: 9788090357990
Metody reedukace SPU - SMYSLOVÉ VNÍMÁNÍ
Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen
jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje
čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i
sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná i pro mateřské
školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy.
Ukázka:
V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé. Se zráním,
rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším. Pokud tento
vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně,
bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení,
psaní a počítání. Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné
méně, je tato připravenost ohrožena. Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do
vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch
učení.
U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý,
nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený. Dochází tak ke zkreslenému vnímání
světa a
Základem reedukace specifických poruch učení je rozvoj smyslového vnímání. Tvoří nejen
jeho základ a počátek reedukačního nácviku, ale celým jím prolíná. Publikace seznamuje
čtenáře se základními metodami rozvoje smyslového vnímání – zahrnuje oblast zrakového i
sluchového vnímání. Je doplněna ukázkami pomůcek. Brožura je použitelná i pro mateřské
školy - rozvoj smyslového vnímání tvoří nedílnou součást předškolní přípravy.
Ukázka:
V procesu vývoje dítěte je smyslové vnímání zpočátku jednoduché, hrubé. Se zráním,
rozvojem nervové soustavy se stává pomalu jemnějším, diferencovanějším. Pokud tento
vývoj probíhá harmonicky a jednotlivé funkce nervové činnosti se rozvíjejí rovnoměrně,
bývá dítě ke konci vývojového období předškolního věku připravené na výuku čtení,
psaní a počítání. Pokud tento vývoj rovnoměrný není, některé funkce jsou vyzrálejší, jiné
méně, je tato připravenost ohrožena. Pokud navíc nerovnoměrný vývoj přetrvává i do
vyšších věkových období, je zde reálné nebezpečí vzniku specifických vývojových poruch
učení.
U dětí se specifickými poruchami učení bývá proces vnímání nedostatečně rozvinutý,
nebo se vyvíjí nerovnoměrně, případně je porušený. Dochází tak ke zkreslenému vnímání
světa a
Parametry
NOVINKA | 0 |
Cena 75 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová
Zobrazit historii ceny Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová
Historie nejnižsí ceny Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová. Porovnání obchodů, které prodávají Smyslové vnímání - Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová.
Jací můžeme býtDobývání domova - Osvobozování Moravy Tropic of Capricorn - Miller HenryAgnes
- Stamm PeterCA modul Irdeto EuroCAM+ SmardTVIustus 2Stíratelná tabulka pro 1. ročník - nevHudební výchova pro 5. ročník základníHromádka Zdeněk: Robotka DorotkaMrtvý mužSamolepková knížka TraktoryNeuvěřitelné historky ze světa zvířat