SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
					 - Vysekalová Jitka
0
0 hodnocení

Výrobce: Tomáš Talián Fortuna

EAN: 9788071685043

Výrobní číslo: 100000243345

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se \"marketingová řeč\" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.

Parametry

NOVINKA0

Cena 99 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka

  • Historie ceny Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka

Zobrazit historii ceny Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka

Historie nejnižsí ceny Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka. Porovnání obchodů, které prodávají Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka.

  • Související položky