Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka
Výrobce: Tomáš Talián Fortuna
EAN: 9788071685043
Výrobní číslo: 100000243345
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se \"marketingová řeč\" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
Parametry
NOVINKA | 0 |
Cena 99 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka
Zobrazit historii ceny Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
- Vysekalová Jitka
Historie nejnižsí ceny Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka. Porovnání obchodů, které prodávají Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka.
Písanka pro 1. ročník základní školy (Amerikanah - Ngozi Adichie ChimamandaBezmocná - Würll DominikaZápisník s tvrdou vazbou Paperblanks OMichalovice - Rostislav VojkovskýLISTEN AND PLAY With magicians! 2. dílTichý blázenThe Buried GiantVývoj českého státu/Česko - obecně zemTýdenní předčasnostiDeníky. Výbor z let 1922-1964Auta - Maluj vodou