Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav
Výrobce: BENEŠ JAROSLAV
EAN: 9788087252017
Výrobní číslo: 9788087252017
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. My budeme vycházet ze současného moderního poznání. \r
\r
Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. \r
\r
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. \r
\r
Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře. \r
\r
Přesto jsem přesvědčen, že jsem
\r
Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. \r
\r
Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Doba si tuto kombinaci žádá a já ji tímto slovníkem uvádím do světa managementu a marketingu. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. \r
\r
Pro zábavu v závěru uvádím několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře. \r
\r
Přesto jsem přesvědčen, že jsem
Parametry
Autor | Jaroslav Beneš |
ISBN | 978-80-87252-01-7 |
Jazyk | česky; Česky |
Nakladatelství | Beneš Jaroslav |
Počet stran | 108 |
Rok vydání | 2013 |
Vazba | brožovaná |
Žánr | obchodní a profesní angličtina |
Cena od 53 Kč - 107 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav
Zobrazit historii ceny Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu
- Beneš Jaroslav
Historie nejnižsí ceny Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav. Porovnání obchodů, které prodávají Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu - Beneš Jaroslav.
VračThe Buried GiantLov na mamutaNa farme - Axel SchefflerEmoční balast
- Alasko CarlNórsko-slovenský slovensko-nórsky šikoOttův slovník naučný - dodatky 2/1 - kLogické Myšlení - Sešit AktivitModerní výuka tenisové technikyWüstová Editha, Schieferleová Sabine: Šípková RůženkaAdam a kabalistický strom