Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na
Cena 68 244 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan GT-R R35 (15-) zadní.
Samosvorný diferenciál Quaife Škoda OcSamosvorný diferenciál šnekový MFactorSamosvorný diferenciál šnekový MFactorKulisa řazení CAE Ultra Shifter na RenSamosvorný diferenciál šnekový MFactorSamosvorný diferenciál Kaaz Honda Fit Samosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Quaife Alfa RomSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Wavetrac Ford SSamosvorný diferenciál Quaife Porsche Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na BMW