Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály
Cena 50 094 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo Mito 1.4T - 6-st. převodovka C635.
4Car NOSIC JIZDNIHO KOLA NS - Nosič kSamosvorný diferenciál Kaaz VW Golf 3 Zkrácené řazení Japspeed Nissan 200SX Samosvorný diferenciál Quaife Alfa RomSynchrony pro změnu převodových poměrůSamosvorný diferenciál Wavetrac Audi AZávodní převodový olej Millers Oils NaNáboj Force 6D-36 - zadní 135/10 mm, 3Samosvorný diferenciál Quaife MitsubisZkrácené řazení Forge Motorsport VAG 5Ochranný obal na kolo do 29"Závodní převodový olej Millers Oils Na