Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way
Výrobce: mFactory
Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way. Typ diferenciálu: 2.0 way - akcelerace/deakcelerace. Všechny lamelové diferenciály MFactory mají továrně nastavené uzavření na 60% pro denní ježdění/jízdu na okruhu. Jsou plně nastavitelné v rozmezí 60-100%.
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií
Cena 35 421 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Subaru Impreza WRX/STi GC8 - přední - 2.0 way.
Náboj Novatec D256SBT-15T - zadní 135 Samosvorný diferenciál Quaife Nissan 2Samosvorný diferenciál Quaife Mini CooSamosvorný diferenciál Quaife Ford EscKulisa řazení CAE Ultra Shifter na ŠkoSamosvorný diferenciál Kaaz Opel CalibSamosvorný diferenciál Quaife Saab 900Samosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Quaife Honda FiZkrácené řazení Japspeed Mazda MX-5 1.Samosvorný diferenciál Quaife Morgan AKulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ren