Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500286
Výrobní číslo: 9788087500286
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Zobrazit historii ceny Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha.
Veżká kniha receptov pre váš mixérOmalovánky Prasátko Peppa A4Klárka a 11 babiček
- Černá OlgaŠípková RůženkaKřivohlavý Jaro Jak zvládat depresiLeonardo da VinciPaperblanks zápisník Blue Cats and ButDěti chovatelů slonůSvobodová Vlasta, Svoboda Miroslav, VeEtnické komunity - Romové (Slovensky, Račte pivečko nebo vínečko? díl IV.Matematika 8 - S komentářem pro učitel