SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka

Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka
0
0 hodnocení

Výrobce: Grada publishing

EAN: 9788027168767

Výrobní číslo: 9788027136544

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Parametry

AutorJitka Vysekalová; Jitka Vysekalová a kolektiv
ISBN978-80-271-3654-4
Jazykčesky; český; Česky
NakladatelstvíGrada; Nakladatelství
Počet stran328; 360
Rok vydania2023
Rok vydání2012; Rok vydání; 2023
Vazbavázaná
VydavatelGRADA Publishing
ŽánrOdborná; Žánr

Cena od 350 Kč - 494 Kč v 5 obchodech

Obchody, které prodávají Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka

  • Historie ceny Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka

Zobrazit historii ceny Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka

Historie nejnižsí ceny Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka. Porovnání obchodů, které prodávají Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka.

  • Související položky