Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích. - Robert McChesney - e-kniha
Výrobce: Grimmus
eBook: "Práce McChesneyho je mimořádně důležitá. Měla by být čtena pozorně a se zájmem, zejména lidmi, kterým jde o svobodu a základní práva." [ Noam CHOMSKY ]Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí? To jsou klíčové otázky protínající texty Roberta McChesneyho, mediálního analytika a profesora kadedry komunikace Illinoiské univerzity. Problém médií zahrnuje dva eseje z knihy "The Political Economy of Media" (New York, 2008): "Problém žurnalistiky" a "Jak přemýšlet o žurnalistice".
McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky.
"Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
Robert W. McChesney je profesorem na Katedře komunikace na
McChesney v nich zkoumá témata politické ekonomie médií, mezi něž patří např. vztah žurnalistiky k demokratické praxi, porozumění propagandě (vládní i komerční), souvislosti mezi komerčními médii a depolitizací společnosti, zvláštní role inzerce ve formování mediálního trhu i obsahu, vztah médií ke globálnímu a současnému kapitalismu, vliv komercializace na kulturu, veřejnoprávní vysílání atd. Autorovy argumenty jsou podloženy dlouholetým výzkumem. Přináší hutnou kritiku probíhajícího procesu degradace žurnalistiky.
"Probém médií" je nezbytným úvodem pro všechny, kteří chtějí rozumět médiím dnešního světa.
Robert W. McChesney je profesorem na Katedře komunikace na
Cena 89 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích. - Robert McChesney - e-kniha
Zobrazit historii ceny Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích. - Robert McChesney - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích. - Robert McChesney - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích. - Robert McChesney - e-kniha.
Osho o ženáchTichý blázenToskánsko a UmbrieWüstová Editha, Schieferleová Sabine: Gramatika súčasnej francúzštinyMatematika 6 Pracovní sešit 1 s komentNotre DameSvědkyně ohně - brož.
- Kepler LBabička - CD MP3 (čte Libuše ŠafránkoPraha moderní 2 - Velký průvodce po arEncyklopedie československých autobusůPečieme podľa obrázkov