Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret
Výrobce: Grada publishing
EAN: 9788027117239
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
Parametry
Autor | David Melas |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | Grada |
Počet stran | 168 |
Rok vydání | 2020 |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Odborná |
Cena 142 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret
Zobrazit historii ceny Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret
Historie nejnižsí ceny Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret.
Dějiny českých zemíNad českými zeměmi slunce nezapadá - JMucha (anglická verze)Choroby z nenávistiVelké záhady Protektorátu - Vladimír LMichalovice - Rostislav VojkovskýInspirační vymalovánky II. Cesta životOdvrácená tvář lásky - Colleen HooveroUris Leon ExodusDívej se a hraj siAgnes
- Stamm PeterSUZUKI ŠUNRJU Zenová mysl, mysl začáte