SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret

Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret
0
0 hodnocení

Výrobce: Grada publishing

EAN: 9788027117239

Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.

Parametry

AutorDavid Melas
Jazykčesky
NakladatelstvíGrada
Počet stran168
Rok vydání2020
VydavatelGRADA Publishing
ŽánrOdborná

Cena 142 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret

  • Historie ceny Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret

Zobrazit historii ceny Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret

Historie nejnižsí ceny Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingový výzkum - David Melas, Miroslav Foret.

  • Související položky