Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Výrobce: Key publishing
EAN: 9788074182662
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna. Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret od authora Miroslav Foret a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Miroslav Foret |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 81 |
Rok vydania | 2016 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 185 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Zobrazit historii ceny Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret
Historie nejnižsí ceny Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret. Porovnání obchodů, které prodávají Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret.
SUZUKI ŠUNRJU Zenová mysl, mysl začáteLittle Lord Fauntleroy - Frances HodgsVelké dějiny zemí Koruny české VII.České ženy: vzdělání, partnerství, repDielo XII Preklady 1 - Milan RúfusTropic of Capricorn - Miller HenryOdstřelŠpanielska konverzáciaMondrian
- Düchting HajoMFP Škoní výukové hodiny - s obrázkem Co řeknete, až pozdravítePovídky malostranské - Jan Neruda, Jan