Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Výrobce: Professional Publishing
EAN: 9788074310423
Výrobní číslo: 9788074310423
Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu „marketing“. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu – od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, muzeí apod.).
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho m
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho m
Cena od 347 Kč - 462 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Zobrazit historii ceny Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná
Historie nejnižsí ceny Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing od myšlenky k realizaci - 3. vyd, - Tomek Gustav, Vázaná.











