Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze
Výrobce: CAE
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze. Poznámka: nevhodné pro modely s pomocným servo pohonem na převodovce!
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Nutná
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Nutná
Cena 42 813 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze
Zobrazit historii ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze
Historie nejnižsí ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze. Porovnání obchodů, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 306 5/6-st. BE1, BE3, BE4 (93-02) - závodní verze.
Samosvorný diferenciál lamelový MFactoNáboj Shimano Acera HB-3050 - přední 1MFactory Aditivum do diferenciálů Torc4Car REDUKCE MINI M - Redukce zásuvkySamosvorný diferenciál Quaife Porsche Samosvorný diferenciál šnekový MFactorSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál lamelový MFactoZkrácené řazení OBP Peugeot 106Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na PeuNáboj Novatec D041SB-15 - přední 100/1Samosvorný diferenciál Kaaz Honda CRX