Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze
Výrobce: CAE
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Při instalaci musí být převodová páka znovu svařena. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 430mm. - celková délka: ca. 230mm. - Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Při instalaci musí být převodová páka znovu svařena. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 430mm. - celková délka: ca. 230mm. - Rozměry základní desky: ca. 230 x 115mm.
Cena 32 482 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze
Zobrazit historii ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze
Historie nejnižsí ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze. Porovnání obchodů, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peugeot 106 5-st. MA (91-03) - závodní verze.
Ochranný obal na kolo mRoofSamosvorný diferenciál šnekový MFactorSamosvorný diferenciál Quaife BMW E30 Zkrácené řazení OBP Peugeot 106Samosvorný diferenciál lamelový MFactoSynchrony pro změnu převodových poměrůSamosvorný diferenciál Wavetrac BMW 1-Samosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Wavetrac NissanSamosvorný diferenciál Kaaz Subaru LegSamosvorný diferenciál lamelový MFacto