Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze
Výrobce: CAE
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 500mm. - celková délka: ca. 240mm. - Rozměry základní desky: ca. 240 x 133mm. - Dráha řazení: ca. 65mm. - Příčné řazení: c
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Tento typ používá klasický systém pro zařazení zpátečky. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Rozměry: - celková výška: ca. 500mm. - celková délka: ca. 240mm. - Rozměry základní desky: ca. 240 x 133mm. - Dráha řazení: ca. 65mm. - Příčné řazení: c
Cena 31 874 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze
Zobrazit historii ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze
Historie nejnižsí ceny Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze. Porovnání obchodů, které prodávají Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Focus Mk1 RS 5-st. MTX75 (02-05) - závodní verze.
Samosvorný diferenciál Kaaz Toyota HiaSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Quaife Morgan ASamosvorný diferenciál Kaaz Toyota ChaSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Quaife BMW E87 Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na MitSamosvorný diferenciál lamelový MFactoSamosvorný diferenciál Quaife MitsubisSamosvorný diferenciál šnekový MFactor