Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
Výrobce: Management Press
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Parametry
Autor | Miloš Toman |
ISBN | 978-80-7261-165-2 |
Jazyk | čeština |
Počet stran | 137 |
Rok vydání | 2013 |
Vazba | brožovaná |
Cena 43 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
Zobrazit historii ceny Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman
Historie nejnižsí ceny Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman. Porovnání obchodů, které prodávají Intuitivní marketing 2.vydání - Miloš Toman.
Sofie - Omalovánky A5+ - neuvedenOmalovánky Prasátko Peppa A4The End of the World Running ClubAlpy - trekové okruhySnyder Timothy: The Road to Unfreedom Spudveč! aneb 70 000 světelných letHathajógaPerfectThe last Letter from Your Lover - MoyeStrážce saduTrestní řízení z pohledu obhajoby - VaNevídaní akademikové - Úžasná zeměploc