Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500392
Výrobní číslo: 9788087500392
eBook: Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Parametry
Autor | Radim Bačuvčík |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | VERBUM Publishing |
Počet stran | 166 |
Rok vydání | 2013 |
Žánr | Odborná |
Cena od 69 Kč - 69 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Zobrazit historii ceny Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Hudba v televizní reklamě - Radim Bačuvčík - e-kniha.
Vzpomínání od myslivecké plotnyCesta ke sportu - Petr KojzarJan Špáta - Martin ŠtollJak muži přišli ke svému údu
- OThajsko - Průvodce přírodou - Kath a kSagen aus OlmützBotchanČeskoslovensko Česká a Slovenská FederSúľovské vrchy, Javorníky 1:50 000 - nOheňBlatný Marek: Psychologie CeloživotníhVystřihovací číslice a znaménka pro 1.