Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Výrobce: Masarykova univerzita
eBook: Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Cena 169 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Hodnota a e-business - Alena Klapalová - e-kniha.
Stíratelná tabulka pro 1. ročník - nevČeský Krumlov - Město mystické růžeStopy paměti
- Doležel JiříWilhelm TellHudební výchova 6 a 7 Příručka učiteleMardata - Vzpoury v žurnalistice
Vonná svíčka Yankee Candle Půlnoční JaBürkle Silvia: Skryté ZánětyOmalovánky s vodovými barvami a štětceLeonardo da VinciDejiny slovenskej literatúry IÚvod do sociologie hudby