HALADA JAN Marketingová komunikace a public relations
Výrobce: Karolinum
EAN: 9788024655901
Výrobní číslo: 9788024655789
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada od authora Jan Halada a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Editor | Jan Halada |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | Karolinum |
Počet stran | 120 |
Rok vydání | 2023 |
Žánr | Naucná |
Cena 120 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají HALADA JAN Marketingová komunikace a public relations
Zobrazit historii ceny HALADA JAN Marketingová komunikace a public relations
Historie nejnižsí ceny HALADA JAN Marketingová komunikace a public relations. Porovnání obchodů, které prodávají HALADA JAN Marketingová komunikace a public relations.
Maturita Solutions 2nd Edition IntermeDolomityCD Němčina pro samouky 2CD - Veronika Petra a její písničkyKompass Německo Velký turistický průvoKristýnka a její písničkyAnglické písničky pro kluky a holčičkyMatouš a jeho písničkySofinka a její písničkyAndrejka a její písničkyStart with Click New 3 UčebniceVelkomeziříčsko 1:60 000