Guerrilla Marketing - Cutting-edge Strategies for the 21st Century (Levinson Jay Conrad)(Paperback)
Výrobce: Piatkus
EAN: 9780749928117
First published in 1983, Jay Levinson`s Guerrilla Marketing has become a classic in the field of business, revolutionising marketing for small businesses all over the world and creating a new way to understand market share and how to gain it. It also launched a veritable Guerrilla Marketing industry, including dozens of future Guerrilla books, CDs and speaker events. In this completely updated and expanded fourth edition of Levinson`s first Guerrilla Marketing book, his take-no-prisoners approach to finding clients is on full display, as he offers hundreds of marketing ideas that Guerrilla Marketing - Jay Conrad Levinson od authora Jay Conrad Levinson a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Jay Conrad Levinson |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 384 |
Rok vydania | 2007 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Cena od 348 Kč - 567 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Guerrilla Marketing - Cutting-edge Strategies for the 21st Century (Levinson Jay Conrad)(Paperback)
Zobrazit historii ceny Guerrilla Marketing - Cutting-edge Strategies for the 21st Century (Levinson Jay Conrad)(Paperback)
Historie nejnižsí ceny Guerrilla Marketing - Cutting-edge Strategies for the 21st Century (Levinson Jay Conrad)(Paperback). Porovnání obchodů, které prodávají Guerrilla Marketing - Cutting-edge Strategies for the 21st Century (Levinson Jay Conrad)(Paperback).
Hory byly jejich osudem - Vyjímečná knMuž a žena - CDmp3 - Viewegh MichalOheňThe Picture of Dorian GrayOsobní knihovna - Devět dantovských esHelma hrůzy
- Pelevin ViktorSignály z neznáma - Český komiks 1922–Choroby z nenávistiUkradený paš - František KadochKódy vědomíČestní doktoři Univerzity Karlovy 1848Matematika 6 - Pracovní sešit 1 s kome