Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát
Výrobce: GRADA
EAN: 9788024766638
Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí. Autor s mnohaletými zkušenosti ve vedení malých a středních firem ukazuje, proč a jak vytvořit a zavést úspěšnou firemní strategii, na které se shodne celý vrcholový management a ztotožní se s ní i ostatní pracovníci. Srozumitelně a jasně dokládá, že pro budoucí ziskovost a úspěch firmy je dobrá strategie nezbytná. Nabízí možná řešení procesu tvorby strategie, začínající popisem stávající reality a končící implementací s použitím nástroje řízení projektů LogFrame. Na konkrétních příkladech podchycuje problémy českých firem v českém prostředí a předkládá jejich řešení. Zvláště malé a střední firmy v Česku nemají často vytvořenou správnou firemní strategii nebo její význam podceňují.
Parametry
Autor | Jaroslav Charvát |
Jazyk | český; česky |
Nakladatelství | Nakladatelství; Grada |
Počet stran | 204 |
Rok vydania | 2006 |
Rok vydání | Rok vydání; 2006 |
Typ | Typ |
Vydavatel | GRADA Publishing |
Žánr | Žánr; Odborná |
Cena od 165 Kč - 165 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát
Zobrazit historii ceny Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát
Historie nejnižsí ceny Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát. Porovnání obchodů, které prodávají Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát.
Růže z JerichaČeské hrady - kapesní, ilustrovaný průVynalézání politiky - Beck UlrichPittnerová Vlasta Trnitou cestouSérie C-LYankee Candle Aromatická svíčka malá hAdventures - My first 100 words
Essential Grammar In UsePerfectHenri et la compétition sportiveStretnúť šťastieTrestní řízení z pohledu obhajoby - Va