Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha
Výrobce: Masarykova univerzita
eBook: CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.
Cena 212 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha
Zobrazit historii ceny Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Faktory ovlivňující CSR reportování - Klára Kašparová - e-kniha.
Puzzle - Divoká zvířataUmění milující laskavostiThink Level 4 Workbook with Online PraFaktótumMiler Zdeněk: Krtek a paraplíčko - omaPopelkaÚvod do sociologie hudbySofie - Omalovánky A5+ - neuvedenKid's Box Level 3 Activity Book with OThe Girl on the Train - Paula HawkinsČakry pro začátečníkyVelké dějiny zemí Koruny české XV./b