Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv
Výrobce: Belianum
EAN: 9788055712031
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické spr Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv od authora kolektiv a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | kolektiv |
Jazyk | slovenský |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 246 |
Rok vydania | 2017 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Žánr | Žánr |
Cena 520 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv
Zobrazit historii ceny Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv
Historie nejnižsí ceny Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv. Porovnání obchodů, které prodávají Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv.
Richard Fremund - monografieDominoElektrické jednotky EMU 89.0Rytier a zbrojnoš 2Stalin : Waiting for Hitler, 1929-1941Breaking dawnKřídla radosti - Sri ChinmoySága o Hervaře - komentáře
- KozVilma běží o život - Pažoutová NaďaDonžon - Dračí hřbitov
- Sfar JoLunární dny pro ženyJungmann Jan: Smíchov - Město Za Újezd