Cultural Strategy - Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands (Holt Douglas B.)(Paperback)
Výrobce: Oxford University Press
EAN: 9780199655854
How do we explain the breakthrough market success of businesses like Nike, Starbucks, Ben & Jerry's, and Jack Daniel's? Conventional models of strategy and innovation simply don't work. The most influential ideas on innovation are shaped by the worldview of engineers and economists - build a better mousetrap and the world will take notice. Holt and Cameron challenge this conventional wisdom and take an entirely different approach: champion a better ideology and the world will take notice as well. Holt and Cameron build a powerful new theory of cultural innovation. Brands in mature categories g Cultural Strategy - Douglas Holt, Douglas Cameron od authora Douglas Holt, Douglas Cameron a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Autor | Douglas Holt, Douglas Cameron |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 416 |
Rok vydania | 2012 |
Rok vydání | Rok vydání |
Cena od 999 Kč - 1 255 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Cultural Strategy - Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands (Holt Douglas B.)(Paperback)
Zobrazit historii ceny Cultural Strategy - Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands (Holt Douglas B.)(Paperback)
Historie nejnižsí ceny Cultural Strategy - Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands (Holt Douglas B.)(Paperback). Porovnání obchodů, které prodávají Cultural Strategy - Using Innovative Ideologies to Build Breakthrough Brands (Holt Douglas B.)(Paperback).
Jak zvládnout syndrom vyhoření - NajděBratislava 1:15 000Šípková RůženkaDominoČeský Krumlov - Město mystické růžeKošické detaily I. Details in Košice IHelma hrůzy
- Pelevin ViktorBásnici a rebeliOd revolúcie 1848 - 1849 k dualistickéYES! Anglická gramatikaDěti chovatelů slonůTurner Toko-Pa: Přináležení - Rozpomín