CI.CZ 1900-2007 - Firemní styl v České republice - Richtr Michal, Záruba Alan
Výrobce: CI.CZ
EAN: 9788025418352
Výrobní číslo: 9788025418352
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo. Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů. Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů. Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.
Parametry
Autor | Michal Richtr; Alan Záruba; Michal Richtr, Alan Záruba |
ISBN | 978-80-254-1835-2 |
Jazyk | český; česky; Česky |
Nakladatelství | CI.CZ |
Počet stran | 240 |
Rok vydania | 2008 |
Rok vydání | Rok vydání; 2008 |
Typ | Typ |
Vazba | brožovaná |
Žánr | Naučná |
Cena od 817 Kč - 894 Kč v 4 obchodech
Obchody, které prodávají CI.CZ 1900-2007 - Firemní styl v České republice - Richtr Michal, Záruba Alan
Zobrazit historii ceny CI.CZ 1900-2007 - Firemní styl v České republice - Richtr Michal, Záruba Alan
Historie nejnižsí ceny CI.CZ 1900-2007 - Firemní styl v České republice - Richtr Michal, Záruba Alan. Porovnání obchodů, které prodávají CI.CZ 1900-2007 - Firemní styl v České republice - Richtr Michal, Záruba Alan.