BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups - Integrated brand systems in graphics and space(Paperback / softback)
Výrobce: Victionary
EAN: 9789887774792
Výrobní číslo: 9789887774792
Concept stores are about discovery and experience. In a world of options, these stores pull together products from different lines and brands, odds and ends, to weave a story or cultivate a way of living that inspires. To keep it fresh and interesting, regular updates and narrative display help purvey this attitude, and a well-designed branding scheme solidifies their philosophy. In recognising the true power of design, the 60 concept stores and pop-ups featured in BRANDLife: Concept stores & pop-ups demonstrate how fashionable graphic identities and interiors help put forward li BRANDLife: Concept Stores and Pop-ups - Victionary od authora a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Nakladatelství |
Počet stran | 280 |
Rok vydania | 2019 |
Rok vydání | Rok vydání |
Typ | Typ |
Cena 1 266 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups - Integrated brand systems in graphics and space(Paperback / softback)
Zobrazit historii ceny BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups - Integrated brand systems in graphics and space(Paperback / softback)
Historie nejnižsí ceny BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups - Integrated brand systems in graphics and space(Paperback / softback). Porovnání obchodů, které prodávají BRANDLife: Concept Stores & Pop-ups - Integrated brand systems in graphics and space(Paperback / softback).
Súčasný slovník cudzích slov pre školyPočítejte s Klokanem (Kadet)HoubyDeníky. Výbor z let 1922-1964Auta - Luštěnky
- neuvedenCévní sonografie - repetitorium ultrazMFP Vystřihovánky - Princezna Lenka - Dítě BožíPísanka pro 1. ročník základní školy (Mucha (ruská verze)Prekliate zlato TitanicuLinc Vladimír, Kábele František: Slabi