Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století - Kašparová Jaroslava
Výrobce: Veduta
EAN: 9788086829951
Výrobní číslo: 9788086829951
Kniha věnuje pozornost čtenářské recepci renesančních rytířských příběhů španělského Zlatého věku v Evropě a v kulturním a literárním prostředí českých zemích 16.–19. století. Na základě dochovaných knih, knižních sbírek i knihovních katalogů sleduje proměny a čtenářský ohlas tohoto velice úspěšného literárního a edičního žánru, jakým renesanční rytířské romány byly, a porovnává je s recepcí Cervantesova Dona Quijota, slavného „antirytířského románu“.\rKteré z děl španělské literatury Zlatého věku bylo rozšířenější a oblíbenější?\rAmadis Waleský, nebo Don Quijote?\rKterý z těchto románů měl větší šanci oslovit čtenáře česky? A proč?\r
Parametry
Autor | Jaroslava Kašparová |
ISBN | 978-80-86829-95-1 |
Jazyk | česky; Česky |
Nakladatelství | Veduta |
Počet stran | 296 |
Rok vydání | 2014 |
Vazba | vázaná |
Žánr | Beletrie |
Cena od 348 Kč - 351 Kč v 3 obchodech
Obchody, které prodávají Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století - Kašparová Jaroslava
Zobrazit historii ceny Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století - Kašparová Jaroslava
Historie nejnižsí ceny Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století - Kašparová Jaroslava. Porovnání obchodů, které prodávají Amadis Waleský, nebo Don Quijote? - Rytířské příběhy španělského Zlatého věku a jejich putování za čtenáři 16.–19. století - Kašparová Jaroslava.
České ženy: vzdělání, partnerství, repInteraktivní matematika 2 (AUDIO CD)DopravaKid's Box Level 2 Pupil's Book BritishLulus cukrárka - Lucia GažováPictoriaMarokoSofie - Omalovánky A5+ - neuvedenThe Science of Discworld IV Judgement ŠpínaČeské pohádky a pověsti - Vybarvi si -Srovnání aktuálního členění v češtině