ADC Blackfire Kdy se to stalo? - Access+
Výrobce: ADC Blackfire
EAN: 3558380110392
Výrobní číslo: 36012739
Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.
Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.
Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:
Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.
Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují v
Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.
Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.
Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:
Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.
Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují v
Parametry
1. Základní hra / rozšíření | Základní hra |
2. Minimální věk | 8 |
3. Jazyk hry | český |
5. Minimální počet hráčů | 2 |
6. Maximální počet hráčů | 6 |
7. Herní doba (minut) | 16-30 |
9. Náročnost (1-5) | 1.2 |
Autor | Frédéric Henry |
EAN | 3558380110392 |
Herní doba | 20-30 minut |
Herní kategorie | Vědomostní |
Herní mechaniky | Ordering |
Jazyk | Česky |
NOVINKA | 0 |
Nakladatelství | Blackfire |
Rok vydání | 2023 |
Typ hry | Párty, Rodinná, Karetní |
Výtvarníci | Ludovic Sanson |
Cena od 493 Kč - 590 Kč v 5 obchodech
Obchody, které prodávají ADC Blackfire Kdy se to stalo? - Access+
Zobrazit historii ceny ADC Blackfire Kdy se to stalo? - Access+
Historie nejnižsí ceny ADC Blackfire Kdy se to stalo? - Access+. Porovnání obchodů, které prodávají ADC Blackfire Kdy se to stalo? - Access+.